Chic pe două roţi

Hainele mele? Un trăsnet asurzitor, un fulger orbitor! La fel ca mine. Găseşti în ele culoare, stil şi eleganţă. Şi, evident, diversitate.

Nu a fost dintotdeauna aşa. O perioadă, destul de însemnată, ţinutele mele erau doar în strânsă legătură cu jobul şi activităţi adiacente acestuia. Un stil sobru, din zona bussines. La fel cum şi preocupările erau, cele generale, destul de restrânse: multă muncă, multă interiorizare, mult stres şi, pe alocuri, resemnare.

Asta până într-o zi în care totul s-a schimbat. O zi care a adus cu ea, libertatea. Libertatea în gesturi, mişcări şi, mult mai important, chiar în gândire.

Este curios cum o întâmplare banală, ori un gest oarecare, poate schimba un concept de viaţă. Nu vorbesc despre principii răsturnate, evident, ci despre cum la un moment dat, aproape brusc uneori, poţi înţelege altfel viaţa.

Pentru mine, un astfel de moment a venit o dată cu un dar ce l-am primit: o bicicletă.

Plimbările cu bicicleta nu mi-au fost întotdeauna străine, în copilărie erau printre activităţile preferate. De atunci, însă, timpul a trecut şi înstrăinarea dintre noi două a atins desăvârşirea.

Bucuroasă pentru un aşa dar, ce a trezit în sufletul meu dragi amintiri demult uitate într-un colţ de gând, am hotărât să nu amân niciun moment plăcerea pe care o bănuiam aceeaşi cu cea de demult şi chiar dacă nu aveam echipamentul potrivit, am improvizat din hainele mele sport o ţinută şi am ieşit la braţ cu fericirea, prilejuită de noua mea iubire.

O iubire eternă de atunci încoace, una care a făcut ca întreg stilul meu de viaţă să se schimbe.
Unii spun că prea brusc m-am lăsat convinsă ca, în timpul liber, hainele mele să fie cuGeci şi paltoane Geci scurte  - Nike Sportswear - geaca Tech Moto Cape totul altele decât cele de până atunci; că port  prea des teneşi, care nu se potrivesc cu vârsta şi statul meu social; că fesul, pe timp de iarnă, acoperă nedrept un păr frumos îngrijit; că geaca de vânt pe care mi-o doresc încă din prima clipă în care am văzut-o pe answear.ro, va înlocui, cu siguranţă, şi mult prea lesne, spun ei, pardesiul elegant de până mai ieri.

Degeaba le explic că nu-mi abandonez cu totul stilul vestimentar, mi-ar fi imposibil chiar, doar că în timpul liber voi fi…liberă, ei nu pot înţelege încă această atitudine a mea.

Desigur că am printre prieteni şi din cei ce ştiu că ţinuta sport este de preferat atunci când vrei să te relaxezi, să te destinzi, fără ca stresul dat de etichetele vestimentare să fie prezent în orice clipă.

Ei pot pricepe, de exemplu, că o geacă asemeni celei pe care o vreau, poate face diferenţa atunci când te afli pe bicicletă, pedalând timp îndelungat.

Este o geacă din colecţia Nike Sportswear, realizată dintr-un material rezistent, lucios şi, mai ales, uşor – aspect foarte important pentru atunci când efortul, precum este pedalatul, ar fi unul susţinut.

Modelul este foarte bine gândit, geaca având spatele mai lung, rotunjit, guler ridicat cu Geci şi paltoane Geci scurte  - Nike Sportswear - geaca Tech Moto Capeglugă ascunsă înăuntru, cu două căptuşeli, una 100% nylon şi cea de a doua 100% poliester – toate  acestea gândite pentru a oferi o bună protecţie celui ce o poartă.
Alte caracteristici prezente la acest model, ar fi:
-buzunar inserat;
-aplicaţia interioară asigură  adaptare uşoară şi micşorează senzaţia de înghesuială resimţită la alte modele;
-se închide simplu şi comod cu fermoar;
-are mâneci raglan ce asigură libertate în mişcări şi se termină cu un material elastic contrastant;
-geaca are buzunare interioare şi exterioare, cel de pe piept fiind securizat printr-o închidere cu fermoar, -multitudinea orificiilor prezente permite o bună aerisire.
Materialul principal al acestei geci este 100% nylon şi închiderea modelului se face simplu, cu fermoar.

Este o piesă vestimentară perfectă pentru sezoanele primăvară – toamnă şi-mi va prinde foarte bine în aventurile săptămânale pe care le fac alături de prieteni. Vor fi cu certitudine şi ei atraşi de ea şi mai mult ca sigur vor vrea să-şi procure un astfel de model. Pe mine nu mă va deranja acest lucru, fiindcă sunt o mulţime de alte variante…vestimentare cu care pot ieşi în evidenţă. Mi s-a şi spus de altfel că, de când am redescoperit plăcerea de a petrece timpul pedalând, vin cu cele mai grozave combinaţii şi aduc în ţinuta mea vestimentară nu dar stil şi culoare, dar şi eleganţă. Un prieten biciclist a dus aprecierile şi mai departe şi m-a numit o tipă chic pe două roţi. 

E un compliment pe care l-am primit cu bucurie şi plăcere, deopotrivă. Asta şi faptul că nu mai vreau să renunţ la sentimentul de libertate şi echilibru pe care mi-l dă acest stil vestimentar, mă fac să vizitez frecvent magazinul care mi-a adus nu doar haine bussines în garderobă, dar şi iată, unele sport şi casual, ci mi-a redat, prin ele, bucuria de a  ieşi din casă şi de a petrece cu totul altfel timpul – fie el al unei veri toride, fie al unei ierni înfrigurate:

https://i0.wp.com/super-blog.eu/wp-content/uploads/2016/11/answear-patrat.jpg

Articol scris pentru SuperBlog 2016, proba a 18-a, Lift Me Up

 

4 gânduri despre &8222;Chic pe două roţi&8221;

Lasă un comentariu