My jewelry

O privesc, pierdută, cu un amestec de duioşie, admiraţie şi mândrie în acelaşi timp, mândrie dată de faptul că este cea mai tare din parcare. Nuuu, nu când parcarea este goală 🙂 , ci una plină ochi fiindcă tocmai atunci atrage priviri după priviri şi toată lumea îi face câte o plecăciune. Mai ales bărbaţii, care-i dedică timp de analiză. Şi femeile o gratulează discret cu priviri admirative, este drept, dar ei sunt de-a dreptul fascinaţi.

Nici nu ar putea fi altfel, de vreme ce nu doar exteriorul, care este de un roşu electrizant – o dorinţă de-a mea dintotdeauna –  le atrage privirile ci şi, mai ales, interiorul care este unul de vis şi nu ar putea trece neobservat, interior datorat îmbunătăţirilor pe care am reuşit să i le aduc.

Fiindcă mă leagă multe amintiri de frumoasa mea Skoda, nu am vrut să o dau deoparte pentru una nouă. Nici nu aş fi avut motive – totul merge ca uns la ea. Doar tehnologia, pe care o avea din fabrică, era una cu multe lipsuri şi nu mai cadra cu cerinţele actuale.

M-am convins de asta nu cu mult timp în urmă atunci când, vrăjită de mirajul pe care îl oferă Transalpina, şoseaua cea mai înaltă şi cea mai frumoasă din România, am ţinut neapărat să calc pe drumul supranumit “Drumul Regelui” –  denumire dată pentru faptul că Regele Carol al II-lea, după ce l-a reconstruit, în anul 1938, l-a inaugurat parcurgându-l el însuşi împreună cu familia regală.

Dorinţa mea de plimbare a fost mare, evident, mai mică a fost, însă, putinţa ca excursia să fie una perfectă.

Nu spun că a fost o experienţă rea – nicidecum – doar că neputând să mă orientez în timp util spreEdotec EDT-G305 Sistem de navigatie cu android pentru Skoda Seat VW o pensiune din pricina unui sistem de navigaţie auto deficitar,  am fost obligată să-mi petrec noaptea în maşină. Am fost puţin îngrijorată, recunosc, şi în acelaşi timp un sentiment de frustrare şi-a făcut simţită prezenţa – sentiment resimţit din pricina lipsei posibilităţilor de petrecere a timpului, conform cu obişnuinţele.

Cu toate astea am avut şansa să fiu, aproape la propriu, o noapte printre stele.

Se spune că Transalpina este printre puţinele drumuri pe care se poate ajunge cu maşina până la nori şi chiar dincolo de ei. Ei bine, înnoptând sub cerul liber am fost copleşită de apropierea aceea care te face să simţi, acolo, că poţi purta în palmă, stele. Că  poţi, într-un gest simplu şi firesc, să întinzi mâna şi să le atingi, ca mai apoi să ţi le aduci aproape, să brodezi cu ele perna pe care-ţi cobori capul dintre nori pentru odihnă, ori să ţi le prinzi la tâmple, visând nemărginiri de lume.

A fost o experienţă unică, pe care o vreau repetabilă.

Dincolo de frumuseţea nopţii şi a cerului, însă, întâmplarea m-a făcut conştientă de importanţa unor lucruri – importanţă pe care o sesizezi doar atunci când lipsa lor este acută.

Asta m-a readus cu picioarele pe pământ şi am hotărât să-mi pun maşina la punct cu tot ce ar fi avut nevoie pentru ca reuşita plimbărilor, şi nu numai, să nu se mai bazeze doar pe frumuseţea naturii, ci şi pe posibilitatea de a fi în siguranţă şi a petrece un timp de calitate în interiorul ei, atunci când acest lucru se impune.

La recomandarea unor prieteni ce le fuseseră deja clienţi, am ales Edotec – cei mai buni, mi-au spus ei,  în Car Entertaiment.  M-am convins de asta în momentul în care am accesat magazinul lor online.

Am găsit rapid ceea ce aveam nevoie. Mai mult chiar, mi-au oferit asistenţă la cumpărături prin suportul tehnic dedicat, privitor la produsele comercializate  şi la orice fel de întrebări pe care le-am avut, legate de acestea. Posibilitatea plăţii în rate a produselor cumpărate cu o garanţie de 24 luni pentru acestea şi livrarea gratuită pentru majoritatea produselor, efectuată în maximum 2 zile, au fost argumente ce mi-au întărit convingerea că fac alegerea corectă. În plus, m-au asigurat că există în toată ţara service-uri cu care  se colaborează pentru montarea în optime condiţii a produselor ce le pun în vânzare.

În condiţiile acestea, totul a decurs cum nu se poate mai bine şi astăzi îmi privesc maşina ca pe o bijuterie. Una deosebită, se înţelege, dat fiind că o dată instalat sistemul achiziţionat, timpul petrecut la volan a devenit de o altă calitate şi  o altă…dimensiune. Şi asta doar pentru că am optat, la achiziţionare,  pentru un Modul interfata GPS navigatie USB AUX IN HDMI prin care este permisă  adaugarea de functii noi pe sistemul de fabrică, Skoda. Permite adăugarea de navigatie prin GPS, USB, Media Player audio video, intrare de camera marsarier, HDMI, AUX IN si optional TV tuner sau Bluetooth.

Aşa încât, acum nu doar plimbările de agrement, dar şi deplasările în interes de serviciu mi-au fost dintr-o dată mult înlesnite şi au devenit o reală plăcere, de vreme ce caracteristicile modulului ales îmi oferă:
– navigatie auto GPS ce foloseste cele mai noi hărţi iGO Primo disponibile pentru o gamă largă de regiuni din întreaga lume;
-video ce suportă o gamă variată de formate când citeşte carduri SD sau USB, inlusiv MPEG, AVI, MP4 si WMV;
– posibilitatea adăugării unei camere marşarier  prin intrarea integrată în unitatea de bază:
– SD card; USB , intrare  AUX;

Totodată, prin caracteristicile navigaţiei iGO Primo mi se oferă vizualizare în 3D a traseului parcurs; informaţii live despre trafic; un calcul destul de sofisticat şi foarte exact al rutei parcurse, cu posibilitatea de a vedea aşa zisele rute verzi, rute ce-mi permit reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2, având totodată şi funcţia  POI care mă ajuta să găsesc rapid, în apropiere, hoteluri, restaurante, ATM-uri, benzinării, supermarketuri etc. ( funcţie care mi-ar fi fost tare utilă în plimbarea mea pe Transalpina 🙂 ).

Fiindcă sistemul mi-a permis adăugarea  de Tv tuner, am plusat pe acest aspect şi am decis montarea, atât pe plafon cât şi pe tetiere, a unor monitoare pe care redarea de filme şi emisiuni preferate să fie posibilă.

Se înţelege de ce, în aceste condiţii, maşinuţa mea este vedeta parcării, de ce pentru mine este o bijuterie pe 4 roţi pe care o privesc cu amestecul de duioşie, admiraţie şi mândrie, pomenit mai adineauri,  şi de ce pentru următoarea excursie cu grupul de prieteni a fost aleasă ca partener de drum.

Un partener cu care Transalpina, pe care vom merge împreună, va fi din nou un drum de poveste, un drum ce urcă ca de obicei până la stele, de data aceasta însă – cu ajutorul micii mele bijuterii – un drum ce va căpăta alt înţeles şi timpul petrecut pe el o  altă…dimensiune.

Un drum şi un timp parcurse la superlativ datorită specialiştilor nr. 1 din România, în Car Entertainment …

Articol scris pentru Superlog 2016, proba 11, Navigați în lumea gadgeturilor auto!

2 gânduri despre &8222;My jewelry&8221;

  1. Da,esti o norocoasa si favorizata a sortii sa ai „cea mai tare din parcare” masina !:) Sa o utilizezi fericita si sa ai parte de ‘libera trecere’pe drumurile supraaglomerate,ale acestei planete albastre Terra,iar Dumnezeu sa te ocroteasca în toate calatoriile vietii cotidiene !:)
    Personal,m-am cam saturat de masini si de drumuri pamântesti. Prefer sa zbor cu propriile-mi aripi cât mai sus,spre cer 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu